Старт в зручний для тебе час
У форматі особистого спілкування навчатимешся разом зі спікерами.
Уроки проходять в залежності від твого запиту: стати SMM-спеціалістом, розвивати конкретний бізнес або особистий блог.
Під час курсу
ти вивчатимеш: SMM-стратегію, stories, візуал, таргетинг та методи просування.
В кінці
ти створиш дипломну роботу зі SMM-стратегії, і у тебе буде готовий план для просування сторінки (власної чи іншого проєкту).
Після
ти отримаєш можливість особистого спілкування зі спікерами у чатах та зможеш у будь-який момент запитати поради.
Наповнення індивідуального курсу
Урок 1. SMM-стратегія
Спікер: Софія Солонична
SMM-план, який приведе тебе до результату12 етапів розвитку бренду через SMMЯк втілювати SMM-стратегію на практиці?Як визначати цілі та мету просування?Як визначити показник KPI?Аналіз конкурентів
Урок 2. Зйомка контенту на студії
Спікер: Яна Терлецька
Практичний урок у фотостудії. Ти отримаєш навички створення фото та відеоконтенту від початку до кінця – від концепції зйомки до монтажу. Тобі розкриють секрети швидкої та професійної мобільної ретуші, а також поділяться програмами, де це можна реалізувати. Наш спікер допоможе втілити креативні ідеї, покаже, як обирати вдалі ракурси та працювати зі світлом.
Урок 3. Stories
Спікер: Софія Солонична
Урок про те, як збільшити залучення, показати свою експертність та зацікавити аудиторію за допомогою простої зйомки свого дня.
Як створювати stories, після яких у вас будуть купувати?
Як зробити їх трендовими за допомогою стандартних функцій.
Як зробити так, щоб ваші stories впізнавали за вашим єдиним стилем.
Вчимось підбирати шрифт та основні елементи.
Анти-тренди в stories.
Як зробити так, щоб ваша аудиторія взаємодіяла та додивлялась до кінця.
Як довести свою експертність через звичайний план дня та розважальні рубрики.
Урок 4. Основи таргету. Методи просування
Спікер: Марія Гуменяк
Методи просування:Позиціювання бренду перед просуванням
Внутрішні розіграші
Співпраця з блогерами
Колаборації
Амбасадори бренду, мікроблогери
Безкоштовні і платні можливості просування
Основи таргету:Алгоритми реклами Правила Facebook Складник реклами: офер, копірайт, тест, оптимізація, масштабування, підтримка результатівЩо важливіше – офер чи налаштування в кабінеті?Приклади хороших і поганих оферівПриклади хорошого і поганого копірайту Яка різниця між ads manager та просуванням постів Показники на які варто орієнтуватись Що таке тест рекламної компанії і як його правильно проводити (схематично)Огляд рекламного кабінету
Урок 5. Захист дипломної роботи. Питання - відповідь
На останньому уроці ти матимеш можливість поставити питання Софії.
Ми обговоримо всі завдання, які ти виконував під час навчання, і ти отримаєш крутий, професійний фідбек.
Також ми дамо поради стосовно розвитку особистого бренду або власного бізнесу. Це буде твоя індивідуальна інструкція.
СПІКЕРИ
Софія Солонична
Засновниця «Save digital school & agency», SMM-спеціаліст
● 4 роки в SMM● пройшла 15 курсів по маркетингу, SMM, digital в різних містах України● випустила 260 студентів з курсів по SMM● ментор у сфері SMM● створила власний експертний блог про digital
Яна Терлецька
контент-мейкер, візуалізатор, ретушер
● рік в сфері контенту, 4 роки у ретуші фото● провела 150+ зйомок● графічний дизайнер за освітою● працювала ретушером та графічним дизайнером● навчу тебе бачити та створювати «той самий кадр»
Марія Гуменяк
спеціаліст по методах просування, веб-дизайнер
● знає все про актуальні та ефективні методи просування● близько 50 успішних проектів● 4 роки в маркетингу● ментор у сфері веб-дизайну та особистого бренду
Допомога у працевлаштуванні
Ми завжди допомагаємо здібним студентам із працевлаштуванням. Саме так колись ми знайшли деяких людей для команди SAVE – через нашу школу. Після завершення навчання кожен учасник отримує доступ до чату, куди ми надсилаємо вакансії.
ПИТАННЯ
Як зареєструватися на навчання?
Як буде проходити навчання?
Не втрачай свій час – опануй професію SMM
Якщо у тебе залишилися запитання – телефонуй+380502956582